Fotat lite.

Hej på er! Long time no see, eller hur?
Jag har experimenterat lite med blixten här hemma hos mor och har fått till lite foton som ska redigeras när jag kommer hem på söndag. Ska även ta med mig kameran ut nu när jag ska ta en pomenix till min bror. Det är visserigen mörkt, men man kan ju få coola bilder ändå, och det hoppas jag ju självklart på att få.

Imorgon kommer kameran få hänga med hela dagen när jag ska umgås med min vän Camilla, så då bli det nog lite foton även där. Så nu ska jag försöka ta tag i detta igen. Har haft ganska mycket i skolan och så, därför har bloggen blivit lidande tyvärr. Men nu ska det förhoppningsis rulla på som vanligt. Måste snart börja på min projektarbetesrapport också, eftersom den här bloggen faktiskt är mitt projektarbete. Håll ut mina läsare, bilder kommer på söndag och ramåt förhoppningsvis!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0